أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحب من طرف تالت

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
e7sas 3aly
عضو جديد
عضو جديد
e7sas 3aly

العمل/الترفيه : صيدلانى
المزاج : فوق الشوء

الحب من طرف تالت Empty
مُساهمةموضوع: الحب من طرف تالت   الحب من طرف تالت Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 3:48 pm

النهارده راجع سيادتى محمد عبد القادر بعد الدبلره للأسف بس أعمل ايه منه لله العزب اما بعد
موضوعنا النهارده عن الحب من طرف تالت بمعنى
انك تبقى قاعد فى البيت لا بيكك ولا عليك وتكون بتحب بنت اموره وهى كمان بتحبك وفجأه تلاقيها بتتخطب
سيادتك تسال نفسك الله هو ايه اللى حصل الله ايه الحكايه يا ناس دا احن كنا مع بعض امبارح بس الحقيقه ان الظروف هى اللى فرقتكم
وتلاقى حضرتكبتسال نفسك ساعتها هو العيب فى مين فيك وللا فيها ولا فى الظروف وللا فى الواقع وللا فى الحم اللى انت حلمته اصلا انك ترتبط بيها وهل هومن حقك انك تحلم اصلا ؟
وتلاقيك ابتدت وجهة نظظركعن الحياه تتغير وعندك حق
انا هنا مش بتكلم فى الظروف الماديه خالص اصل الظروف الماديه دى سبب قديم اوى
انا اقصد الظروق والاسباب القهريه اللى لا انت ولا البنت ليكم يد فيها وكل واحد يقيس على نفسه وهتلاقوا مليون ظرف وظرف
وانا المرادى مش عاوز اطول علشان انا مخنوق اساسا ومن ناحيه تانيه يا بخت من زار وخفف
انا عارف انى دمى تقيل فى التوبيك دا بس استحملونى
مستنى ردودكم وبالذات رد دكتور مونمون أعلى دماغ على المنتدى دا كله ومحدش يزعل واللى يزعل هو حر
فتتكم بالعافيه
dr_monmon
عضو مشارك
عضو مشارك
dr_monmon

الحب من طرف تالت Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف تالت   الحب من طرف تالت Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 9:53 pm

اولا ميرسي بجد علي زوقك
وبعدين هو فعلا حكاية ان الاتنين دول بيسيبوا بعض بتحصل كتير اوووووووي وده طبعا ساعات بيكون راجع ان الحب مكنشي صادق اصلا من الاول وساعات زي ما بتقول ظروف خارجة عن ارادتهم يعني البنت تلاقي نفسها قدام ضغوط كبيرة من اهلها علشان ترتبط بالي هما عايزينه....وممكن اوي يرفضوا لظروف نفسية بينهم وبين اهل الي هي عايزاه وحكاية البنات الي هما بيقفوا قدام اهلهم علشان الي بيحبوه مبقتشي زي الاول بردو.........وتسلم ايدك بجد علي التوبيك ده لانه هو ده الي بيحصل دلوقتي وكل الزواج دلوقتي بقي زواج تقليدي
esmaeel el shaer

™¤§ شـــــاعر المـــنتدى §¤™

™¤§ شـــــاعر المـــنتدى §¤™
esmaeel el shaer

الاوسمة : الحب من طرف تالت Empty
العمل/الترفيه : v.m.f
المزاج : دماغ عالية

الحب من طرف تالت Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف تالت   الحب من طرف تالت Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 18, 2009 11:25 pm

والله يابني مهما تحب ومهما هتحب .......هو الحب الاول ولابعده شئ

لقن قلبك ماتشاء من الهوى........فما الحب الا للحبيب الاول

نورت المنتدى
اميجو

™¤§ دكتــــــــور امـــيجو §¤™

™¤§ دكتــــــــور امـــيجو §¤™
اميجو

العمل/الترفيه : دكتور مؤقتا
المزاج : رايق

الحب من طرف تالت Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف تالت   الحب من طرف تالت Icon_minitimeالسبت سبتمبر 19, 2009 10:59 am

الله عليك يا برنس اسامه منير يااخواتى
بس برده الاهل معاهم حق يعنى هما يسيبوا بنتهم لواحد مش ضامنين هيعرفوا يعيشوا ولا لئه وانت مش حاسس بالكلام ده دلوقتى بس لما يكون عندك بناااااااااات هتعرف الكلام اللى انا بقؤله بس اللى مش عاجبنى فى الاسرة فعلا ان الجواز بقى جواز صالونااااااااات يعنى ممكن البنت تتجوز من غير ماتشوف العريس وتيجى تكلم ابوها يقؤلها مصلحتك يابنتى
وعلى العمووووووووووووووم منور ياعبودى
e7sas 3aly
عضو جديد
عضو جديد
e7sas 3aly

العمل/الترفيه : صيدلانى
المزاج : فوق الشوء

الحب من طرف تالت Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب من طرف تالت   الحب من طرف تالت Icon_minitimeالأحد سبتمبر 20, 2009 3:07 pm

بالنسبه للاخ شاعر المنتدى
ارمى بياضك زى ما بيقولوا
اصل انا كمان بكتب
وربنا يسهل مين يا خد اللقب

الحب من طرف تالت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» كيف صار الحب اعمى (؟؟؟؟؟)
» كلاااااااام فى الحب
» الحب الحقيقي
» هل يموت الحب بداخلنا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟