أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى
أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الى كل الادمن

كاتب الموضوعرسالة
ScReT LoVe

™¤§ المـــشرف العــــام §¤™

™¤§ المـــشرف العــــام §¤™
ScReT LoVe

الاوسمة : وسام التميز

الى كل الادمن Empty
مُساهمةموضوع: الى كل الادمن   الى كل الادمن Icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 4:33 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
يا جماعه انا هادخل في الكلام على طول
ومش هاطول عليكم
يا جماعه انتوا ادمن يعنى انتوا اللى لو واحد دخل السايت ده وخرج منه من غير مايعمل مشاركه او حتى اشتراك هايكون ده في وشكم انتوا لان انتوا تعبتوا لحد ما السايت ده
اتعرف والناس دخلته
اشطه
فاى قرار منكم اللى يحب يعترض عليه بحق كان بها مالهوش حق يبقي مايدخلش السايت خالص
ادخلوا كده قسم كلام في الحب وشوفوا توبيك تقول لمين كلمه بحبك
ماينفعش الكلام ده
والمشكله ان فيه ادمن كمان دخل في الموضوع واتكلم من غير مايلغي كل الكلام اللى بيتقال
ناس داخله تهزر مع بعض
اللى عاوز يكلم زميله في دفعته في حاجه اسمها رسايل خاصه يكلمه فيها او ياخد ايميله ويكلمه
لكن مش هايتعرفوا على بعض في توبيك
انا بتكلم لان محمد طاهر و محمود حليمه تعبوا في السايت ده
وانا حذرته اكتر من مرة من موضوع المشرفين وانه لازم يعين مشرفين وفيه قوانين للسايت ده لازم الكل يطبقها من الاعضاء للادمن
بكده يا جماعه انا بقول للادمن في خلال فترة بسيطه ممكن يحولوا السايت لشات احسن الا لو الموضوع ده اتحل
ارجوا ان انا ماكونش ضايقتكم برايي
سلامووووو عليكوووووووو
cheers

الى كل الادمن
صفحة 1 من اصل 1