أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى



 
الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 هل الفراق يحول الحب الى كره؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
yoto
عضو جديد
عضو جديد
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 11
تاريخ التسجيل : 05/08/2009

مُساهمةموضوع: هل الفراق يحول الحب الى كره؟؟؟؟   الثلاثاء أغسطس 11, 2009 5:55 pm

تـم الفـراق بينك وبين من تحب رغـم ارادتكـم

هـل هـذا يمنعـك من ان تشتـاق اليـه....؟؟
---------------------------

ان تخشى ان يكون قد نسيك،،او استبدلك بحبيب اخـر....؟؟
----------------------------
هل من الصواب ان تفكر به بعد الفـراق و تتوق لان تعرف اذا كان فيه احد ثاني بحياته..؟
---------------------------
هل من المعقول بعد ان ينتهـي الحب ان يرضى احد الطـرفين بأن يكون للاخـر علاقات
اخـرى دون ان يزعجـه الامـر بتاتـاً .....؟؟
----------------------------
هل يجب ان تمـوت الغيـرهـ بعـد ان ينتهي الحب؟
---------------------------
وما العمـل اذا اشتقت لمن تحب بعد الفـراق .....؟؟
-------------------------------
ماذا تفعل اذا كان القهر يسكنك لمجرد التفكير بأنـه نسيك وصار لـه حبيب اخـر ....؟؟
-----------------------------
هل يموت الحب لمجرد الفراق ؟
------------------------
هل الفراق يحول الحب الى كره ؟

انا مستنيه تردوا على الاسئله دى وبصراحه
yoto

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
esmaeel el shaer

™¤§ شـــــاعر المـــنتدى §¤™


™¤§ شـــــاعر المـــنتدى §¤™
avatar

الاوسمة :
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 636
تاريخ التسجيل : 04/08/2009
العمر : 28
الموقع : love_love10052
العمل/الترفيه : v.m.f
المزاج : دماغ عالية

مُساهمةموضوع: رد: هل الفراق يحول الحب الى كره؟؟؟؟   الثلاثاء أغسطس 11, 2009 7:46 pm

والله من احلى التوبيكات .......وفعلا من اصعب الحجات اللي ممكن يواجهها اللي بيحب بعد الفراق هيا الغيرة على الطرف التاني.....بس متهيالي ممكن الغيرة دي تنتهي مع الزمن او بو جود حبيب اخر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mahmoud

™¤§ الريـــس الكبيـــر زعـــيم العصـــابة §¤™


™¤§ الريـــس الكبيـــر زعـــيم العصـــابة §¤™
avatar

الاوسمة : وسام التميز
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 346
تاريخ التسجيل : 24/07/2009
العمر : 26
الموقع : www.betarybanha.yoo7.com
العمل/الترفيه : مؤسس المنتدى
المزاج : الدماغ صاحى

مُساهمةموضوع: رد: هل الفراق يحول الحب الى كره؟؟؟؟   الجمعة أغسطس 14, 2009 6:34 am

الفراق ده اصعب حاجه فى الدنيا

بس لو الفراق ده بعد حب

عمره ما هيتحول لكره خالص

بس اكيد هيكون فى غيره

حتى ولو فى حبيب جديد

جامد التوبيك والله يا يوتو

الف شكر وتسلم ايدك

ونتمنى الاستمرار







الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://betarybanha.yoo7.com
محمد رمضان

™¤§ دكتور ميدوووو §¤™


™¤§ دكتور ميدوووو §¤™
avatar

الاوسمة : عضو مميز
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 228
تاريخ التسجيل : 05/08/2009
العمر : 27
الموقع : http://www.facebook.com/topic.php?topic=11153&post=62600&uid=63675379976#/profile.php?id=1095947087&ref=profile
العمل/الترفيه : طالب بكلية طب بيطرى بنها
المزاج : رااااااااايق

مُساهمةموضوع: رد: هل الفراق يحول الحب الى كره؟؟؟؟   الجمعة أغسطس 14, 2009 8:40 am

بجد توبك جامد
وبعدين اللى يحب عمره مايكره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.facebook.com/topic.php?topic=11153&post=62600&uid=636
cryingcat
عضو فعال
عضو فعال


الاوسمة : عضو مميز
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 228
تاريخ التسجيل : 16/08/2009
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: هل الفراق يحول الحب الى كره؟؟؟؟   الأحد أغسطس 16, 2009 6:46 pm

لا الحب عمره ما يتحول لكره ابدا مهما افترقوا الحبايب او خدع واحد فيهم التانى وتصدقنى ان فيه ناس عيشه حياتهم بس على ذكرى حب فاشل وكداب وعادى وعمرها ما كرهت حرام انتى غلطانه او محبتيش لسه بجد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dr.Ahmed ELgharabawy

™¤§ الامـــــــــــــــــــــــــــــــام §¤™


™¤§ الامـــــــــــــــــــــــــــــــام §¤™
avatar

الاوسمة : وسام التميز
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 400
تاريخ التسجيل : 07/08/2009
العمر : 28
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: هل الفراق يحول الحب الى كره؟؟؟؟   الثلاثاء أغسطس 18, 2009 6:02 am

بالنسبه لى انا
الفراق مش هيمنعنى انى اشتاقله
انا بشتاقله دايما
اما عن الغيره انا جدودى كانوا بيقولو اكل من غير ملح مينفعش وحب من غير غيره برده مينفعش
بس انا شايف ان الغيره ضعف وانى اغير على اللى بحبه يبقى انا مش واثق فى نفسى
وعلاقه الحب بالكرة بتختلف من واحد للتانى
فمثلا ممكن واحد تتحول عنده لكرة والتانى يتمنالها كل خير فى حياتها
وانا مع التانى لان دا الحب الحقيقى
وعلى رأى المثل
the life willl be stope من غير شويه حب
&thanks 4 U
yoto
الغرباوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
esmaeel el shaer

™¤§ شـــــاعر المـــنتدى §¤™


™¤§ شـــــاعر المـــنتدى §¤™
avatar

الاوسمة :
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 636
تاريخ التسجيل : 04/08/2009
العمر : 28
الموقع : love_love10052
العمل/الترفيه : v.m.f
المزاج : دماغ عالية

مُساهمةموضوع: رد: هل الفراق يحول الحب الى كره؟؟؟؟   الثلاثاء أغسطس 18, 2009 6:12 pm

يعني ايه الغيرة ضعــــــــــف يااحمد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ده كلام مش موزون خالص..........مش عاوزين نتكلم بقى ونسيح ليعض خلي الطايق مستوور........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Dr.Ahmed ELgharabawy

™¤§ الامـــــــــــــــــــــــــــــــام §¤™


™¤§ الامـــــــــــــــــــــــــــــــام §¤™
avatar

الاوسمة : وسام التميز
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 400
تاريخ التسجيل : 07/08/2009
العمر : 28
المزاج : الحمد لله

مُساهمةموضوع: رد: هل الفراق يحول الحب الى كره؟؟؟؟   الثلاثاء أغسطس 18, 2009 7:13 pm

بلاش فضايح
بس دى وجهه نظر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
cryingcat
عضو فعال
عضو فعال


الاوسمة : عضو مميز
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 228
تاريخ التسجيل : 16/08/2009
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: هل الفراق يحول الحب الى كره؟؟؟؟   الخميس أغسطس 20, 2009 5:15 pm

لا الغيره مش ضعف الغيره بتزود الحب لان اللى بيحب لازم يملكه احساس الغيره والامتلاك لحبيبه وده طبيعى وحلو وبيقربهم كتير ولازم نتعلم نسامح مش نكره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
esmaeel el shaer

™¤§ شـــــاعر المـــنتدى §¤™


™¤§ شـــــاعر المـــنتدى §¤™
avatar

الاوسمة :
الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 636
تاريخ التسجيل : 04/08/2009
العمر : 28
الموقع : love_love10052
العمل/الترفيه : v.m.f
المزاج : دماغ عالية

مُساهمةموضوع: رد: هل الفراق يحول الحب الى كره؟؟؟؟   الخميس أغسطس 20, 2009 5:20 pm

الله ياعم الرومانسي........يارافع راس البنهاوية في كل مكان
والله انتي كلامك زي الفل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
cryingcat
عضو فعال
عضو فعال


الاوسمة : عضو مميز
الجنس : انثى
عدد المساهمات : 228
تاريخ التسجيل : 16/08/2009
العمل/الترفيه : طالب
المزاج : رايق

مُساهمةموضوع: رد: هل الفراق يحول الحب الى كره؟؟؟؟   الجمعة أغسطس 21, 2009 7:03 am

مرسيه يا سمعه البنهاويه دايما راسهم مرفوعه من يومهم ومحدش يقدر عليهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
δρ μιδο

™¤§ سفير الاحساس §¤™


™¤§ سفير الاحساس §¤™
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 98
تاريخ التسجيل : 09/08/2009

مُساهمةموضوع: رد: هل الفراق يحول الحب الى كره؟؟؟؟   الجمعة أغسطس 21, 2009 3:04 pm

في مثل حلو اوووووووووووووووي للاسئله ديه كلها
البعيد عن العين بعيد عن القلب
بمرور الوقت هيبقي ذكري ممكن افتكرها كل فتره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
هل الفراق يحول الحب الى كره؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: »»» ஜ۩۞۩ஜ المنتديات العامة ஜ۩۞۩ஜ ««« :: قسم كلام فى الحب-
انتقل الى: